Kedves Mikulas,

Ezt az archívumot takarítva találtam.
A mai napig nem találtam megoldást a barátok bedobozolására, pedig már öt éve kutatom a témát.
Sóhaj.

szmörgószbord*

Almos vagyok.

Faradt vagyok.

Es meg raadasul kozep kelet europai szintu nyar is van. Irigylem az embereket, akik birjak es konnyen viselik, hogy 30fok folott maszkal a homerseklet.

Irtam neked egy kivansaglistat, bar tudom, hogy a te idod, meg odebb van, de gondoltam szolok idoben.

Biztonsagban szeretnem tudni a cokmokjaimat es a holmijaimat amit postan feladtam.

Szeretnek megszabadulni a dobozkupacomtol, kipakolni mindent egy helyre es ott lenni azon az egy helyen.

Szeretnem ha a barataim becsomagolhatoak es bedobozolhatoak lennenek, igy nem csak internetes feluletu kapcsolattatartast lehetne majd veluk folytatni julius utan, hanem igazit. Megbeszelnenk, hogy mikor ertek ra, feladjak magukat valamelyik parcel service ceggel, es vacsorara mar nalunk is vannak. Es vacsi es ottalvas utan, vagy egy rovid kirandulas es varosnezes utan hazapostaznam oket, mert tudom hogy a turo rudit es a finom magyar borokat mindenki szereti es azt nem lehet mindenutt kapni.

Sajna-bajna.

Es szeretnem minel tobbuket latni amig…

View original post 24 more words

Leave a Reply

