ma van a napja

Idén úgy elszaladt velem az élet, hogy a hétvégén vettem észre, hogy menten húshagyó kedd, aka az idei semla (szemla) szezonnak menten vége és én még végig se kóstoltam a város szemláit.

irodai szemla

irodai szemla

Szerencsére az irodába elért az egyik pékség szemla különítménye (az UPS hozta és portás híjján én vettem át – kecskére káposztát :D), úgyhogy minden jó ha jó a vége.

Jöhet a böjt – már akinek fûllik ehhez a foga.

A maga részérôl a következô napokban megpróbálom végig enni a legjobb helyi szemlákon.

Dolce vita – édes élet.

Aki pedig nincs körülvéve skandináv édességekkel, annak uccu az internet, és az elsô kivitelezhetônek tûnô recept. 2 óra idôbefektetést igazán megér ez a mesés mandulakrémes kardamomos buci.

Leave a Reply

