régen minden jobb volt

December elsejétöl nagyjából december 23.áig tartó gondolatmenetem olvasható alább, ami még januárban is megállja a helyét, pláne reggelente, amikor nyolcszázötven rétegbe csomagolom be magamat hogy azalatt az alig két kilóméteres úton amig elbicajozok a munkába ne faggyak szanaszét. Szigorúan retrospektíven.

Szóval bezzeg tavaly…

…amikor nem érdekelt hogy mi lesz karácsonykor az asztalon…
…amikor december eleje óta tudtam, hogy nem lesz karácsonyfa a nappaliban…
…amikor nem fájt a fejem a karácsonyi ajándékok kapcsán…
…amikor naptejet vettem kilószámra decemberben – és nem három réteg cicanacit…
…amikor bikiniket és rövid nadrágokat pakoltam – és nem a karácsonyi dekorációkat…
…amikor hidegen hagyott a hó látványa mert tudtam, hogy pár hét, és mindent itthagyok…
…amikor két héttel utazás elôtt akkorát taknyoltam a szétfagyott betonon hogy a fogsorom bánta…
…amikor Mexikóban jártam és nem a havas téli utakon…

…sóhaj…

Tipp, tôlem nektek, szeretettel: ha egyszer az életben lehetôségetek van kicserélni a telet a nyárra, hátrahagyni a karácsonyi mizériát és elszaldni a világ elôl valahova jó messzire, ahol sós a nagy kék víz, és ahol puha a homok a lábatok alatt, akkor menjetek.
Minden pénzt/idôt/energiát/védôoltást/szúnyogcsípést/napégést megér.

Mexico

Tavalyi élménybeszámolók és képek szívfájdításképpen errefele találhatóak.

Leave a Reply

