jég velem

Tízéves koromban jártam elôször jégpályán, ahol másfél perc után egy olyan hátast dobtam, aminek a következtében az utóbbi 22 évben nem merészkedtem a jégre.

Ideáig. Mert hogy unokanôvéremékkel a biztos találkozási pont (mint kiderült) a városligeti mûjég volt, úgyhogy aggályok ide, félelmek oda, az év utolsó napjaiban jégre merészkedtem.

jég velem

jég velem

A leszúrt riedbergereket persze továbbra is meghagyom másnak, a cél az volt, hogy igazi majd kétméteres báb módjára szépen ellavírozzak két kört, miközben fogják a kezem. Ès ez ment.

Szerencsére senkinek nem volt kedve fotózni, úgyhogy a fantáziátokra bízom hogy ki hogyan képzeli el a jeges kalandjaimat. A magam részérôl örültem,  mert

  1. minden megtett fél kör után valahogy megtalált egy melegséggel (és bátorsággal) elárasztó forralt boros pohár;
  2. egyetlen porcikámat se törtem vagy ficamítottam ki;
  3. méltósaggal siklottam a svéd oldalán így van még remény mindkettôknek arra, hogy

    a) eljön velem korizni;
    b) nem hagy magamra legközelebb a jégen.

highlight of ice skating: mulled wine :)

highlight of ice skating: mulled wine 🙂

Leave a Reply

