a blogger nyaralt

A blog aktivitásából nyílván kiderülhetett a kedves olvasók számára, hogy a blogger nyaralt (amirôl majd jól beszámol idôvel). Meg olimpiát nézett. Meg futott – ezutóbbi talán kicsit kilóg a normális nyári olimpiai évek rutinjából. Pláne hogy én is azt vallottam, hogy a futás unalmas, unalmas és leginkább unalmas.

Mindegy. Elkezdtem futni, valamikor május közepén.

A cél? Hm, majd egyszer az orrotokra kötöm. Egyenlôre a rövid távú cél, hogy le tudjak 10 kilómétert futni anélkül hogy meghaljak közben.

Ùgytûnik ez menni fog.

Az olimpia megnyitója elôtt átléptem a bûvös 5km-es határt (ha lehet hinni a GPSemnek és a Google térképeinek). Ma, mielôtt leültem volna záróünnepséget nézni, nagyjából két héttel a bûvös ötös után, lefutottam 9 kilométert. Ennek most örülünk egy picit.
(Szombaton meg lefutjuk a 10k-s norrköpingi futóversenyt, nem azért, hogy megnyerjük, hanem azért, hogy lefussuk, utána meg futok tovább és ha nincs jobb dolgom, akkor elindítok egy futóblogot a célközönségnek, hogy ne mindent idehányjak ki magamból. )

Utóirat
Csodák nincsenek, van viszont Run Double, hozzá Couch25K (kanapéról öt kilométerig) és Zero210K (nulláról tíz kilóméterig) futóprogram (amit vagy letöltötök a telefonra vagy csak szereztek egy futóskarórát, és azt beprogramozzátok a számokkal), aztán irány a nagyvilág és futás. Tartsatok pihi napot, mert az kell, egyetek okosan és vigyázzatok a lábaitokra egy jófajta cipôvel – ahogy azt a legtöbb futóblog is a lelketekre köti.
Hja. és nem árt ha van némi ötletetek arra, hogy melyik zene az, ami legjobban mûködik a fejeteknek futás közben (nagyjából próba-cseresznye alapon; pölö engem a Foo Fighters sprintre kényszerít (ez abszolút no-no 10K esetén), viszont a Daft Punk Alive albuma vagy Vivaldi Négy Èvszaka remekül hat).

Leave a Reply

