téli szünet

Az idei karácsonyi készülôdés nálunk minimál módban telt. Volt adventi koszorú, csillagok az ablakban és képeslapküldözgetés, de az ajándékvásárlási roham, a karácsonyfaállítás és az “ótejóégmitégyünkkarácsonykor” karácsonyi menü összeállításból is kimaradtam, és nem értettem azt sem hogy a kollégáim miért keseregnek azon, hogy milyen szegényes a roskadó ikea polcokon a karácsonyi dekoráció kínálat.

Helyette viszont – miközben hülyére dolgoztam magam a kedvenc projektemben – elkezdtem egy hosszas nemvidám fogászati procedúrát (éljen a bürokrácia, meg ami egy ilyen hajcihôvel jár, de erröl majd egy késôbbi blogpostban), beoltattam magam Twinrix-el, vettem egy csomó útikönyvet és bikinit, és próbáltam felkészültem arra, hogy mit szeretnék megnézni a Yucatán félszigeten. Bármennyire nézegetem a képeket meg a videókat, valahogy még nem állt össze a fejemben ebben a vérzivataros és igen lagymatag szürke decemberben, hogy én valahogy pár nap múlva ott, pedig tényleg.

Szóval bogárkák a svenskalandozás elmegy téli szünetelni egy picit. Valamikor januárban jövök, és élménybeszámolok, hacsak közben el nem kap a szélessáv és a krónikus közléskényszer külhonból, mert akkor kaptok blogposzt hamarabb.

Nem szeretnék frappáns boldog karácsonyokat lövöldözni a levegôbe, különben is, a Hírcsáda karácsonyi gyöngyszeménél nehezebb szebbet – jobbat – viccessebbet kanyarítani egy magamfajta miniblogba.

Egyetek bejglit, igyatok mértékkel és szeressetek mértéktelenül.
(Ha politikailag aktívak vagytok, akkor pedig foggal körömmel tiltakozzatok az ellen, ami készülôdik, de ezt mindannyiótok lelkiismeretére bízom így zárójelben)

Feliz navidad!

6 thoughts on “téli szünet

  1. A Hírcsárdást mi (szülők) konkrétan majdnem szó szerint elő szoktuk adni Karácsonykor 😀
    Bejgli helyett pozsonyi kifli van (mert mi egyéniségek vagyunk és ellenállunk a mainstreamnek :p ), inni főleg a borlevest, a mértéktelenül szeretés pedig annál is mértéktelenebb.

    Píszlávhármoni.
    Ezt kívánom Nektek is.

    • Draga Bibi, elszabadultak az erzelmeink es elhuztunk a Yucatanra. 🙂 Meg 5nap maradt az elkepesztoen kek teengerbol, meg a feher homokbol meg a maja piramisokbol. Igyekszem jelentkezni ha visszatertem a korlatlan szelessav vilagaba.

Leave a Reply

