ilyen egyszerű

Most hogy retrospektív átolvastam az Ancsur blogját rájöttem, hogy még nem is örömködtem a röpke vizitemnek. Instant egy hét volt, tele t@konnyal és alighanggal (jelentem a t@kony ment, a hang jött, és az idôközben beszerzett lószerü köhögés is eltakarodni látszik), így sok törpivel nem találkoztam. De Lillával igen!

Lilla!!!!


Megleptem sok mindenkit, anukát, apukát, nagyszülôket, unokatesòt, baràtokat.
A gerillavizitek jók.
(Gerillavizit minden olyan hazalátogatás, ami hirtelen jön, nem elôre eltervezett, kevés ember tud róla, a többiek meg meglepôdnek.)

Orsi ezzel fogadott szombat éjjel. Jófej nem?! 🙂


Egyszer ki kell próbáljátok ezt a mûfajt (mármint a gerillavizit), mert egyrészt nagyon jómóka felhívni valakit és közölni vele, hogy itt vagyok harmincpercnyire tôle (és nem 1800km-re), másrészt ugye meg kell tapasztalni a mûfaj hátulütôit is. Például hogy egy anyukának bármilyen villám-meglepi-szülinapivirágos- vizit nem elég ha minimum nem töltesz otthon SOK idôt. (Igen, a sok azt jelenti, hogy annyit, amennyitôl egymás agyára másztok már, de errôl a részrôl az anyukák, akik jóindulatùak, mindig megfeledkeznek.).
Az apukák jobb fejek. Ôk nem reklamálnak. Csak egyszerűen örülnek.

Papu rétest eszik. Villával 🙂


Elsô Pesti Rétesház. Itt lehet villával rétest enni.


Aztán arra is rájöttök, hogy idôtök ígyse lesz elég miden barátra (sôt!), és hogy soha, semmilyen körülmények közt nem fogtok tudni elég idôt eltölteni ott ahol lenni szeretnétek.

Alföld. Zöld. (korán reggel, vonatból)


Ettem oltári csìpôs sajtjunkot Ancsurral, gyönyörködtem Bibi villogò karácsonyfás fülgôjében, megnéztem Manka kétméteres Liam-jét és magambatoltam nála (többek közt) egy zacsi szotyit (ez másnap nagy hibának tûnt), boroztam Orsival (és mindenki mással is szeretnék borozni a Magyar Borok Házában, mertazjó), kávészüneteltem Eszterrel és villámebédeltem az unokanôvéremmel. Túrkáltunk és kézimeccset néztünk Szisztörrel, aki a világ leggondoskodóbb barátja és része voltam egy szülinapi meglepinek is (Sikítottak. Rendesen sikítottak amikor kinyitották a szemüket és ott ültem az asztalnál.). Ezenkìvül találkoztam életemben elôször egy bunkò gyògyszerésszel és ismét megállapítottam, hogy a Lehel piac a világ (általam ismert) egyik legjobb piaca. Nem épitészetileg persze.
Ès két év után végre-végre újra láttam Krisztint és Nórkát.

Krisztinnel a várban, napsütésben.


Bibi villogós karácsonyi fülbevalói


Mivel Didike Taiwanon él és mivel Szisztör albijából egyenes út vezet a Mûcsarnokba, ezért megnéztem a Taiwan Calling kiállítást. Mert a kortárs mûvészet jò. A jó dolog, hogy egy jeggyel két helyre is elmehettek (a kiállítás párja a LuMuban van, oda is jo a jegy), úgyhogy ha tudjátok, (hja, és ha érdekel 🙂 ) nézzétek meg hogy mit csinálnak a mûvészek Taiwanon.

Taiwan Calling


Klikkel a képre. Elolvas. Elgondolkodik.


A Mátyás-templom harangjai beemelés elôtt


Sóska a Hungiban. Szisztör valami finom rakottast evett.

[Ancsur, ezt tôled loptam magamtól 🙂 ]
Szombaton, mielôtt visszaröppentem egy gyógyszertáros nénivel beszélgettem (a maradék hangomon), mert érdeklôdô volt. Fôleg aziránt, hogy miért nincs hangom és hogy mit adhat/adjon rá (természtesen nem ô volt a bunkó gyógyszerész élmény). Meggyanúsított azzal hogy egyetemi elôadó vagyok, úgyhogy zavarba jöttem és rákötöttem az orrára, hogy nem. Szó szót követett és elôjött a költôi kérdés, hogy az életemnek fontos magyarországi embereket (aka barátok) hogyan varázsolhatnám a mindennapjaimhoz közelebb.
A gyógyszertáros néni bölcs egyszerûséggel azt mondta, hogy
“Hát jöjjön haza meglátogatni ôket amikor csak teheti.”.

Az élet ilyen egyszerű.

One thought on “ilyen egyszerű

  1. A sajtjunk isteni volt Veled, meg a rák is – ezt akkor határoztam el, hogy rákot fogok enni Veled amikor írtál a ráknapról 🙂 és világmegváltani is jó.
    Lopni csak nyugodtan, amit csak szeretnél 😉

    A gyógyszertáros néninek pediglen igaza van.

Leave a Reply

