pozitív

Az elsô napom úgy kezdôdött, hogy beültettek egy két órás meetingre, hogy edzôdjek.

Tàvmeeting volt, úgyhogy újoncként persze mutatkozzakbeszépen a vonal másik végén levôknek.
Az elôttem szólóból kiindulva rájöttem, hogy se macskám (neki van), se kutyám (olyanja is van), se lovam nincs (neki ez is van), de van sambo-m, szép svéd, tulajdonrészem és számtalan duzzadò adósságom, november-december környékén depressziòba hajlò melankóliám, és idôvel fel-fel bukkanò barát- és honvágyam.

Ehelyett persze inkább elmondtam, hogy ki vagyok, hogy hogyan ejtik és betûzik a vezetéknevemet (ez mindig nagyon érdekes téma abban az országban, ahol a Szász egy roppan különlegesenbonyolult név), hogy honnan jöttem, hogy mit csináltam elôzô életemben (a.k.a Magyarországon) és hogy miért vagyok most itt (praktik, teknikinformatör, miegymás).

A meeting végére felfejtettem négyet az 51 elhangzott rövidítésbôl. Okosabb nem lettem, szebb se, de megdícsértek hogy ügyes vagyok, hogy nem aludtam el.

3 thoughts on “pozitív

  1. Ugyes vagy 🙂 mit is csinalsz tulajdonkeppen? 🙂
    Engem a munkaugy elkuldott egy kotelezo finn tesztre,ahol ma a felugyeloneni ugy koszontott, h. Jo napot kivanok :))) es minden feladathoz egyedi magyar hasznalati utasitast kaptam.
    Orulok,h.pozitiv vagy.en most nagyon negativ periodust elek, kicsit magam alatt is vagyok. De egyszer csak jobb lesz.csak mar kezd elfogyni a turelmem (ami pedig nem kicsi…)
    Puszi

  2. Drága Àgim, úgy megölelnélek mint tavaly mikor kikötöttünk nálatok.
    A tél és az év legrosszabb részén lassan asszem túlvagyok. Kimásztam egy újabb jómély gödörbôl, azt hiszem ez is segít egy kicsit pozitívnak lennem. A rózsaszín szemûveg eltûnt a szemem elöl és nehezen hiszem el hogy ebben az országban (munkaügyileg) jó dolog is történhet velem. De próbálom a félelmeimet és az aggályaimat félretenni és értékelni az apró jó dolgokat.
    Te is, én is túlélôtésztából vagyunk összegyúrva, már kitapostunk egy csomó utat, úgyhogy most úgy vagyok vele(és legyél te is így vele), hogy nem szabad visszafordulni. Menni kell elôre, mégha néha ez kurva nehéz is.

    Szakszövegíró gyakornok vagyok egy cégnél Midsommarig. Kicsit olyan mintha igaziból ott dolgoznék és nem csak gyakornokoskodnék. Ami azért jó, mert nagyjából ezt szerettem volna csinálni 2009 nyara óta. Amióta ide kitettem a lábam.

Leave a Reply

