pókháló, napmeleg, gomba, rák

Napok óta olyan ôsz van, amilyet szeretek. Napos, színes, nem túl hideg.
Ezen felül marha szeles, de ez még csak belefér. Kivéve a bringán.

Ès persze mire posztolom ezeket a sorokat addigra megérkezik/zett az ôsz ködös, esôs, vizes, hideg változata…Bár most éppen megint napos-színes minden.

Nem jo tendencia tudom, hogy a krónikus közléskényszer havi egyszeri posztban nyilvánul meg. Mert bár a látszat lehet az hogy ah, semmi nem történik, mert nem ìrok, de ez csak a látszat.
Ami ugye sokszor csal.

Próbálok a magam által keltet árral szemben úszni, harcolok a beadandóimmal, határidôimmel, kötelezô irodalmaimmal, igyekszek ott lenni, ahol lennem kell, próbálok felkészült lenni, ahol felkészültnek kell lennem.

Pöppet küszködök ezzel a fôállású diák státusszal mondhatni, de egyrészt öreg vagyok mint az orrszarvú, másrészt én akartam, úgyhogy amíg tudom, addig kussolva játszódok folyamatosan* 🙂

Ès igyekszek a héten a pókhálókról, meg a gombákról, meg a rákokról mesélni majd.

*Beakartam linkelni ide a rajzot, de persze hogy elfelejtettem melyik klasszikus E!-ben volt benne az idézet…

4 thoughts on “pókháló, napmeleg, gomba, rák

  1. Sebaj, a daily built se daily built nálam se, de azért igyekszünk és ez a lényeg 🙂
    Kitartás!!!
    (a pók-gomba-rák kombó meg nagyon érdekesen hangzik, kíváncsian várom a folytatást!)

  2. Szia,

    Akartam én is kérdezni, hogy mi a helyzet a suliban, de gondolom, amíg nem írsz ide hosszú bejegyzéseket, addig is tanulsz 🙂 Amit nekem is kellene, ugyebár…

    Aztán a CSN-nel küzdesz-e? Avagy szimplán nem jár neked?…

    Üdv és kitartás,
    egy másik “orrszarvú”
    (Malmöből)

  3. Nem kuzdok veluk, csak varok rajuk 🙂 Megprobaltam, jelentkeztem, kiderult hogy kaphatok, ugyhogy most varok es remelem hogy a Kronofonden nem visz majd el egyszer a banatba 🙂
    Ami a tanulast illeti: heti ket-harom beadando svedul megdolgoztat. Plane mivel kozben meg egy ket nap iskolaban kell legyek, meg mozgasban tartani az univerzumot itthon, meg trallala 🙂 Meg meg ugye blogolni sem artana 🙂 Oktoberben igazan megcsacsoghatnank az orrszarvu technikainkat Pesten 🙂
    Vi ses snart!

  4. Hahó,

    Nehogy úgy járj, mint én, aki szintén várt, várt a CSN-re, közben majdnem október lett…aztán kiderült, hogy a csn.se-re (Mina sidor, még aug. végén!) kaptam tőlük mailt, hogy kattintsak egy “ja”-t, miszerint tényleg tanulok, mert addig nem kapok zsét. Szóval nézd meg, nem kaptál-e ilyesmit.

    Ja igen, KronofoGden…én meg nyelvtantanárnéni :-)))

    Ha det så bra…till vi ses!!

Leave a Reply

