már alakulok

Hát beindultunk.

Daniel visszatért a dolgozó fiatalok közé, én meg próbálom felvenni az ütemet az új munkarendemmel.

A.k.a a nagyjából fôállásù tanulással.

Jelentem még akadozok, de már alakulok.

Egy kurzus kivételével minden elkezdôdött.

A jó hír – elsôsorban magamnak – hogy a svéd elôadásokat és órákat értem. Persze a temérdek ìrásbeli beadandòval nem számoltam, de akkor nem is én lennék ugye…

A társadalomtudomány órák egyenlôre izzasztóak, mert rögtön a svéd választási rendszerrel kezdtünk. Ami nem gáz, de a sok politikatudomány termonológiába svédül azért el lehet kicsit veszni…

Az info technológia kurzus jól indult, Växjö egy cuki kis hely, és életrevalónak tûnik a 30 fôs csoport is. A tanárok jó fejek, a követelmények meg magasak. Azt hiszem most öt beadandó van elôttem, és a következô alkalomig még lesz három. Persze mind svédül, mert az jó…

A drámakommunikáció óráról majd mesélek ha két hét múlva beindult. Legalább az angolul lesz. Felüdülés.

Ès persze folytatjuk a svédet. Mert az jó. Meg kell.

Ès mindeközben folytatjuk az élet kevésbé fun tevékenységeit
– vadásszuk azt a kurva munkahelyet, rendületlenül,
és folytatjuk az élet izgalmasabb tevékenységeit – mint például a lakberendezést.

A héten végre leülhettünk a szép-és-cuki-és-pont-olyan-mint-amilyet-szerettünk-volna kanapénkra, a függönyök nagyja is lassan megérkezik szépen lassan, úgyhogy most lehet karnisokat vásárolni és szerelni.

Mihelyst Daniel túl van a hétvégi alumni partiján… 😀

Leave a Reply

