meg is érkeztek

Az utobbi napokban felutotte a fejet a tavasz.
Egyreszt egy hete napos ido van, ugyhogy minden eddigi morci arcu sved mosolyt varazsolt az arcara. Masreszt megszaporodtak a bringasok a varosban, mert a nagyobb bicikliutakrol vegkepp eltunt a ho. Ugyhogy lassan itt lesz az ideje nekem is nyeregere pattanom es elohozni a P-husbol a lovamat.

Arrol nem is beszelve, hogy a mokusok is kezdenek elobukkani.
Nekem ok itt olyanok lesznek mint Csaban a golyak: ha jonnek, akkor jon a tavasz is hamarosan.
Hihetetlenul jo erzes latni, hogy olvad a ho (epp most zugott le hat tonnanyi belole a tetorol), hogy mar van olyan hely a varosban ahol a jardan megyek es nem az olvadt slush-ban vagy jegen; hogy mar lehet latni a cserepeket a teton, mert mar nem borit be mindent a ho. Mondjuk jeg meg van, mert ejjel meg nulla ala kusznak a minuszok, ugyhogy nem baj ha van az ember zsebeben egy par tigristappancs, amit szukseg eseten fel lehet szerelni a cipore.

Ezek ilyen apro dolgoknak tunnek, de 40 centi ho utan ez maga a megvaltas, de fontosak, es jobban erzem magam toluk.

Arrol nem beszelve amikor hireket kapok az Annakrol, Misikrol, Verakrol es Bukrol, hogy uton vannak vagy mar meg is erkeztek.

Ilyenkor nem tudnak meghatni azok a göteborgi telefonhivasok, hogy kossz nem kellessz, mert nem vagy BSc. Ezt mielott felhivtak volna, akkor is tudtam. Masreszt ha nem vagyok BSc, akkor minek tartanak bent egy haromkoros interju utolso fordulojaig, nem ertem.

De sokmindent nem ertek. Itt sem. Mindegy.

Jön a tavasz, meg a sok pici bebi a barati korben; ez meg a napsutes most jo erzessel tolt el es probalom a kozvetlen eletem kisebb nagyobb gondjait egy par napra felretenni.

3 thoughts on “meg is érkeztek

  1. Hmm, a mókusok vajon téli álmot alszanak? Na de ami az ittenieket illeti, eddig még egyet sem láttam. Talán az üregi nyulak kiszorították őket? Mert abból van kismillió.

    Az interjúhoz meg gratula! Persze tudom, nem ez az igazi, de ne add fel!!

  2. Itt is sutoget a napocska mar vagy egy hete, elovettem a tornacipomet is(bar meg hoban meg jegen megyek vele, de nem erdekel, marcius van, ez mar tavaszi honap…). Erre tegnap reggel 7kor kinezek az ablakon es mit latok? HOESEST!!!! Azt hittem kiuvolok az ablakon, hogy hagyd mar abba!! 😀 Vegulis delben abbamaradt, azota zavartalan napsutes, de akkoris…marcius 12-en friss ho… plahh….neha eszembe just, hogy valojaban mit is keresek en itt 🙂

  3. Hat pentek reggel ide is befigyelt egy kis hoeses, de csak szerenyen. Ugyvoltam vele addig nem nezek ki az ablakon amig abba nem hagyja. Egyenlore a nap vezet, a ho olvad, a jeg fogy es en pentek delutan ramereszkedtem a katicara (=a bringamra 🙂 )

Leave a Reply

