március másodika

Tegnap buszra ultem, mert dolgom volt Göteborgban es ahogy haladtunk az uton azon toprengtem, hogy lattam vajon eletemben ennyi frissen hullott havat marcius masodik napjan*, vagy sem.

De nem.

Emlekszem hideg telekre pottom korombol, meg arra is, hogy sokszor volt nagy ho Bekescsaban, illetve hogy egyszer marciusban par eve nagyon megfaztam mert irto hideg volt es en mar csak dacbol de leginkabb hulyesegbol sem akartam teli kabatot viselni marcius idusan, de ennyi ho nem remlik.

Itt, ahol elek, ilyen hideg es havas telet a helyiek sem lattak 84-85-ota (ez vigasztaloan hat), es tobb hirforras emlegette hogy ez a tel kozel jart a rekord hideg es rekord havas 1966-os telhez.

Anyukam csak annyit fuzott hozza a helyzethez, hogy
“Nem baj. Most megtapasztaltad, ennel mar csak jobb lehet.”

Igaza van amugy (mint sokszor 🙂 ).

A tavasz egyebkent olyan errefele, mint a Tibi csokiban a mogyoroszarmazek: nyomokban fellelheto.

Mult het vegen peldaul mar volt ilyen szakado esos ido, mert vegre december eleje ota eloszor nulla fok kozelebe, illetve egy par fokkal fole kuszott a homerseklet. De ez persze csak ahhoz volt eleg, hogy szarrá ázzak iskolából gymbe tipegve hogy a puha 60 centis hotakarot a het elejere kemeny 30 centis jegpancella varazsolja.

Erre a pancelra szakadt ra hetfon ujabb 20 centi ho abbol Xynthia nevezetu viharbol, ami szerencsere csondesebb uzemmodban vonult keresztul az orszagon, es “csak” négy oran keresztul tombolt ho es szel formajaban korulottunk.

A Nap amugy mar probalkozik a sugaraival. Igaz egyenlore csekély sikerrel, mert meg mindig minusz van, es tel, es ho, es hideg.

Szoval nem tudom elvezni az “Eljen, tavasz van!” bejegyzeseket a kulonfele kozossegi szájtokon, förlåt.

Marcius huszadikat varom.
A helyi meteorologusok szerint akkor jon a tavasz.

Ami biztos hogy jo lucskos es vizes lesz – barmennyire is probaljak ezt a varosokban megakadalyozni azzal, hogy teherautokkal szallitjak el a havat mas helyekre.

Szoval addig is amig nem jon ide is el a tavasz, addig vadaszok a lehetoleg fun gumicsizmamra es fenntartom magamnak a morgasi jogot az “Eljen, tavasz van!” bejegyzeseken.

MERT MEG NINCS TAVASZ

pont

* A kekszemu felhivta a figyelmemet hogy szerinte husvetkor sem lattam meg annyi havat amennyit iden husvetkor fogunk latni a snowboard palyakon Trysilben. Igaza van, de mondtam neki, hogy a skiholiday mas mufaj idojarasilag mint a mindennapok. A skiholiday legyen havas. Kulonben is, abbol a fajta telbol hazajossz 3 nap utan es kesz.

6 thoughts on “március másodika

  1. Na látod azért vagyok ilyen lusta a blogommal, mert veled is ugyanazok a dolgok történnek veled, ami velem 😀 Most készülök gumicsizmát venni, hogy ha olvad a 8millió centi hó, akkor is tudjak közlekedni….de ma megint esett vagy 2 centi. És igen: TAVASZT!!!

  2. aahhh tök jó…én még nem kezdtem el a keresést, csak a gondolat van meg. valami iszonyatosan virágos vagy nagyon kockás a terve :D…. szombaton Lahtiban lesz a síugró világkupa, és egyelőre nekem vmi normális cipőt kellett venni (ami jó “terepre” is), és mit ad az ég ezt a viking-márkát választottam. mondom én, hogy olyan, mintha valami párhuzamos univerzumban élnénk, vagy nem tom 😀

  3. Ma például nem volt kedvem kinn cigizni, olyan hideg van, úgyhogy bejöttem a gép elé dolgozni 🙂

Leave a Reply

