passzív-agresszív

Reg irtam ide.

De ezt leszamitva egyebkent szorgosan irok.

Valaszolok levelekre (ehm, tudom, lehetnek gyorsabb is…), levelezek munkahelyekkel (oneletrajzok formajaban), es hazikat irok.
Ez utobbit sved formatumban.

Par hete beutalodtam (mert ugyes voltam egy teszten, bibibibiiiiii) egy intenzivebb sved kurzusra, ugyhogy termeszetesen most ettol varom a csodat.
Meg az allasborzetol, amin ma-holnap voltam.

Hatha.

Holnap megyek a szokasos fejtagitasra a jobbcoachomhoz (naja, ilyenem is van), kivancsi vagyok mi ujat tud meg mondani nekem.

Probalok kitarto, lelkes, rém pozitiv es rém energikus lenni es mindent ugy csinalni mintha nem lenne hiabavalo.

Agyalok hogy milyen kaput nem probaltam meg meg kopogtatassal kinyitni, melyik ajton erdemes kicsit hangosabban dörömbölni es hogy egyaltalan hol vannak foldrajzilag azok a kurva hulye ajtok amik elott erdemes varni es kopogtatni.

Mindekozben probalok nem panikolni a fuggoleges T-lift elott a kozeli sipalyan (nem ment, panikoltam, nem mertem ra “felszallni”) es meltosagomat megorizve benazni a 3eves sibajnokok kozott a gyerekpalyan (mikozben a szulok argus szemmel izgatottan nezik a csemeteiket, szoval baszhatom a meltosagomat ennyit a meltosagrol); rendes baratno lenni es nem sokat nyavalyogni a munkabol hazatero bojfrendnek (ebben egyre jobb leszek); rendes diak lenni es haladni a kurzussal amibe belevagtam (ennek jegyeben ma ugyesen a halado csoport beszedorajara estem be – Sweden’s got a talent…) – es szerdankent nem belefulladni a vizbe.

Ravettem magam a szokasos 10 evenkenti uszotanfolyamomra, ugyhogy szerda estenkent 7 es 8 ora kozott probalok nem meghalni voluntary jelleggel.
Hulyen hangzik, nem?
De legalabb a tarsasag jopofa, a uszoiskola fele ugyanott tanulja a svedet ahol en.

Leave a Reply

