Borbála és a Dizájn advent idején

A hetvegen eszembe jutott a Borbala, hogy o kerte, hogy labrendezzek, es kuldjem a lelkes kepeket, es hogy kulonben is design sponge, meg sved design, meg hasonlok.

Azert jutott a Borbala a hetvegen az eszembe, mert lakberendeztunk. Es mert ez ritka elmeny.
Alberletrol leven szo az ember lanya mindig jol megfontoltan ver be egy szoget a falba. Plane ha az a fal gipszkarton.
Meg az egy dolog hogy gondolatban mar elkezdtuk atepiteni a lakast, egy ket falat kepzeletben mar ledurtunk, es mar elkepzeltuk, hogy milyen lesz a mozisarok, meg hasonlok.

De a kivitelezes varat magara, asszem meg egy jo darabig.

Szeretjuk ezt a lakast, asszem. Vannak hatranyai is, mint minden helynek (egy legterurol leven szo utalom a kajaszagot a dzsekikben es ha vacsi utan 2 oraval is meg erzem az olajszagot), de persze ez jobbara csak engem, a jobbara itthon levot zavarja. A masik orul, hogy itthon van egy kicsit.

Utobbinak en is orulok.

Bypass:
Kiderult, hogy a klassz napi 3oras autozas januar utan is fog folytatodni, valoszinu marciusig. En igyekeztem rendes baratnokent teljes mellszelesseggel lelkes lenni, hogy ez jo, mert szakmailag van hova fejlodni, be lehet fejezni rendesen amit elkezdett a design-ban, ertekelik a munkajat, es hogy ez milyen jo emberileg es szakmailag.
De persze mindketten (es most mar ti is, kedves Blogolvasók) tudjuk, hogy ez azzal fog jarni, hogy Eduska tovabbra is jobbara egyedul lesz, ami hat elegge meghatarozo es nem feltetlenul pozitiv eletelmeny, de most ez van.
Titkon remelem, hogy valakinek eszebe jut alkalamazni nagyon hamar, mert erzem, hogy a szemelyes turokepessegem hatarait kezdem surolni nagyon markansan.
Bypass vege.

Szoval lakberendezes.
Anno evfodulos ajandekkent mar a kezdo szafari-kit bekerult a lakasba a vakuumos kavefozovel egyutt.
A kezdo szafari kit harom trofeat jelent. Egy elefant, egy oroszlan es egy gazella (szeruseg) trofeajat.
Plüssbol. Karton hatlappal. Akasztoval.
Lattuk a boltban, es megtetszett es hazahoztuk.
Nagyon hulyen nez ki amikor harom allatfejjel maszkalsz a varosban, amik radasul fekete zacskoban vannak, rendes bodybaghez híven.
De mindegy, szoval a szafari kit mar a falon van egy ideje, es en orultem neki, mert kezdtek nagyon frusztralni azok a csupasz falak, ami eletem masik fele szerint olyan szepek.

Nem szeretem a csupasz falakat.

Most hetvegen, nemi karacsonyi fenyekkel es ablakdiszekkel egyetemben megprobaltuk tovabbpofozni a lakast. Vagy csak en, mert ugye engem zavarnak a csupasz falak, a masikat annyira nem…

Szoval lettek kepkereteink filmszalag keret formajaban, még tobb virag ket azalae facska es egy amaryllis (ami nem is, de mindegy, amaryllis) formajaban. Van karacsonyi disz az ablakban es az ajton koszoru, vannak csillagok, amik nem hullóak, hanem vilagitoak, es persze a ket adventi csokinaptar is hasznalatra keszen var minket a falon.

Mar csak kepek kellnek a kepkeretekbe, de szerintem a temponkat elnezve a nevnapomra lesznek is kepek a kepkeretekben 🙂

Amugy nagyon szep a karacsonyi keszulodes itt. Advent elso vasarnapjan a kotelezo ablakdiszek kikerulnek az ablakokban es minden hetagu gyertyatartokkal es csillagokkal van teli. Hala a joegnek minden ablakban csak egy valami van, altalaban egyszinu, es nem villog, nem zenel, csak van es dekoral. Es nem csak a lakast, hanem az utcakat is dekoralja.

Jo az ilyen csillag es gyertyafenyben setalni amikor a varost belepi a guftuftlan kod (mint pl tegnap).

Azt is szeretem hogy trendek ide, trendek oda, itt megmaradnak a nekem is normalis karacsonyi szineknel, ami az esetek nagyjaban a pirost jelenti. Minden tele van zolddel es pirossal, esetenkent feketevel, arannyal es ezusttel, de az, hogy ugy mondjam az atipusos dekoracio.

Es nehany esetben nagyon tipusosak vagyunk.
Karacsony eseteben is, ugyhogy a lakasban itt-ott felbukkano diszek es dekoraciok is jobbara pirosak.

Es Tomten.
Tomten az itteni Miku, aki karacsonykor jon, ugyhogy amikor ezt megtudtam akkor rogton kifundaltam az ordogi tervet, hogy hogyan csempeszek december 6-an a szigoruan tiszta cipokbe nyalanksagokat.

Mar csak virgacsnak valot kell szerezzek, hogy mindenki tudja, mihez tartsa magat a tovabbiakban. 😉

7 thoughts on “Borbála és a Dizájn advent idején

  1. Ahh kérlek oszd meg velem, hogy akarsz egyterű lakásban cipőbe cuccokat csempészni 😀 (főleg úgy, ha te a falnál alszol, a másik meg minden mozdulatra felébred – és repülni sem tudsz).
    bypass – én kb kéthetene elére a tűrőképességem határait. legutóbb szombaton volt egy kb órás sírós periódusom :S

  2. Annyira tetszik, amiket írsz (és úgy átérzem, csak én a másik oldalról). Hazaérek hulla fáradtan és idegbetegen, életem másik fele meg azért idegbeteg, hogy otthon van egyedül és belegárgyul. És akkor ebből hozz ki valami szépet és kedveset mégis.
    Nekünk van adventi koszorúnk, és nagy erőkkel készülünk arra, hogy mikuláskor anyámékat meglepjük valamivel hajnalban, mert az vicces. Meg egymást is, csak tudnám a virgácson kívül mit adjak 🙂
    Hű, én meghalnék a csupasz falaktól *egyetért*. Most épp azon küzdök, hogy mit kezdjek szegény szarvasokkal és vaddisznókkal, akik mindenáron a falakra szeretnének kerülni, csak már nem tudják, hogy férjenek el. Meg melléjük a két falvédő (persze az is puha és szőrös), meg a rakás kép, meg dísztányér, meg az utcanévtáblák (nem, nem loptam, csak félig, pont nem kellett senkinek :D). Bár így a gyártelepminimál – jurta – nagypolgárilakás – kombó nem tudom hogy jön össze (főleg ízlésesen) a lakótelepi lukméretű lakásban, de csakazértis megoldjuk. 🙂
    Képet, képet, képet!!

  3. Ezt az egyikünk hazajön, a másik otthon voltat csak keveset éltem át, én a (szinte) csak hétvégén találkozunk stílust viszem már hat éve, és még egy ideig.. Nem tudom melyik a jobb vagy rosszabb, ha egyáltalán lehet ilyet kijelenteni..
    Karácsonyra készülődés barátnőméknél indult meg, ablakonként 1 db 5 v 7 ágú gyertya vagy csillag, meg a folyosóra (nem utcafront) a terasz köré egy sima piros (nem villogó) díszvilágítás. nálunk itthon szerény a díszítés, anyu a suliban a gyerekekkel szerintem kiéli a karácsonyi hangulatát minden évben
    Első csokimikulás spotting ideje: október 31. Vasárnap pedig a zenélő rénszarvas is megvolt, bár ezt kihagytam volna..

  4. Ma reggel megláttam az egyik szomszédos erkélyre kiakasztva egy kb gyerek nagyságú plüss/műanyag(?) mikulást, amint “mászik be az erkélyen”. Meglehetősen ízléstelen és az tuti, hogy szerencsétlen gyerekben egy világ omlik össze (már ha van)

  5. Àgi: a trukkom az otorai kelés 😀 Vagy az hogy mindig kicsit korabban ebredek a masiknal. Szerencsere azert annyira vagyunk egyteruek hogy egy haloszobank azé van, ugyhogy valahogy meg tudom oldani a sumákságot. Remélem.
    A turokepesseghez kitartast. Nalam havonta bukkan fel a lelki krakk – ha ügyes vagyok.

    Peti: Maxiriszpekt! Nem akartam panaszkodni 😦 Csak ugy kibukott belolem. Zenélö rénszarvas???? Plázában jártál? Nagyon fájt??

    Ancsur draga. Nekunk a Petivel (Nem Te Peti, egy masik Peti) egy unemployed kurzust kell tartanunk egyszer majd (leginkabb retrospektive, amikor mar mindketten egy ujabb irodaban ücsörgünk), hogy hogyan eljuk tul a kapcsolatot munkanelkulikent, es hogy hogyan ne menjunk a masik agyara ha hazajon. “Az a baj” hogy orulunk nektek, amikor hazajottok a munkabol es leginkabb ez csillagozza be a munkanelkuli dull orakat. Nincs az a mennyisegu fold a FB farmon amennyit 8 oraban+utazas (illetve ehelyett) elvezet lenne muvelni. Meg persze jol elfoglalja magat az ember, meg haztart, meg tanul, meg net, meg chat, meg tudomisen, de egyido utan mar uncsik ezek a daily routinok. Kitartast a Petinek! O is ilyen “a feher fal az jo”, vagy o egy mas archetipushoz tartozik?
    Kepek lesznek, csak penteken temazarozok (istenem, leirtam ezt a szot a blogban, ahhh, retróóóóó), es most majd arra tanulok (vagy megprobalok).
    Es ami a lakberendezest illeti. Szerintem vagytok annyira kreativak, hogy egy barmilyen tipusu negyfalbol otthont varazsoljatok.
    Bizom bennetek!

  6. Nekem nem tűnt úgy hogy panaszkodsz, de ha mégis, hát akkor istenem.. Ez mégis a te énblogod vagy mifene ugye..:)..:)
    Hát a rénszarvas fájt, és a spottinghoz elég volt egy vidéki kisméretű tecsó üzlet.. A bemászó télapó tavaly volt nagy sláger, de ezek szerint idén is hódít.. sajnos.. inkább le se írom tavaly Vecsésen milyen “díszítés” installációkat láttam..
    Facebook farm: Agrármérnökként örülök, hogy pont egy ilyen tematikájú játék hódítja meg a világon a userek tízmillóit..:) Persze a hardcore gamerek a néemt Landwirchafvagy mifene szimulátorral szántanak..:D
    Munkanélküliség: 13 hónap ebben a cipőben (ebből 3 hónap félszürke besegítés havernak.. hűtőházban raktáros. .azóta is próbálom kitalálni, milyen hal lehet a pollock).. türelem és kitartás a legfőbb fegyver.

  7. Peti azt kérdezi rendelkezel-e MSN-nel vagy skype-val (én az utóbbi időben nem férek hozzá az msnhez és elfelejtettem a címed :s )
    🙂
    Amúgy ő se szereti a csupasz falakat, csak lassan nem marad falunk ahova aggatni tudunk dolgokat 🙂

Leave a Reply

