hétvége

Kirándultunk a hétvégén Uppsala-ba egyet, ahol csinaltam par kepet, amibol parat feltoltottem ide, meg irtam hozza nehany soros elmenybeszamolot ugyhogy azzal nem untatlak benneteket itt.

A mai nappal elkezdtuk a koran kelest. B matol kezdve Jonkopingbe ingazik, ami nincs kozel, de legalabb munka, es legalabb az autokoltseget fizeti a cege. Ami jo. Arrol nem is beszelve hogy egy kva jo Audival fog jarkalni. Eljenek a ceges berelt autok.

Holnap megyek a helyi munkaugybe, kivancsi vagyok hogy milyen okosaggal latnak el amit eddig ne tapasztaltunk volna meg a munkakereses nagy zold mezejen. Mindegy, allami szolgaltatas, kivarjuk es meghallgatjuk, hogy mit tudnak mondani. Aztan csutortoktol turizmust jatszunk, jonnek mammáék latogatoba. A tervek szerint megetetjuk oket sved etelekkel es megmutatjuk nekik a kornyekbeli latnivalokat. Jo lesz oket mar latni.
Aztan johetne valaki megint latogatoba, mert kicsi az esely, hogy az osztalytalalkozomra hazajutok, karacsony meg soka lesz.

One thought on “hétvége

  1. Ahhh én mennék ha lenne miből 😦 csúnya módon a finn állam nem tömi a zsebem semmivel 😦 Eddig még csak Stockholmban jártam, egy csúnya esős napon…reggel befutott a hajó, gyors Meki (ezt minden finn tudja, hogy hol van a legközelebb a kikötőhöz), futás a palotához őrségváltást nézni, séta kicsit a színes házak között a városban aztán ennyi, hajó indul is vissza. Én mint igazi ájforos ennyivel nem elégedtem meg azt kell, h. mondjam 😀 Na de majd legközelebb 😉

Leave a Reply

