paraszt

Az vagyok, én.
Mert nem tudtam, nem éreztem a pillanat jelentőségét.
A helyzet fontosságát.
A körülmények különlegességét.
Hogy ez nem csak egy szerda, hogy ez nem csak egy meccs.
Hanem maga, a kihagyhatatlan és csodálatos és mindent eldöntő
BL DÖNTŐ

Paraszt vagyok.
Mert ahelyett hogy a földhöz verném magam örömömben a kivetítőtől és a böszme hangfalaktól az étterem kerthelységében, inkább az ominózús textiliának hátatfordítva, és a dobhártyarengető hangfalakat kárhoztatva és szidva beszélgettem.

Illetve beszélgettem volna, ha tudtam volna.

Olyan emberekkel, akik számítanak. És fontosak, és fontos lett volna hogy hallgathassam tovább amit mondanak. Egymásnak és nekem.

De nem hagytak,nem engedtek. Mert 22 férfi elnyomta 5 kicsi és lelkes nő csacsogását.

Nem esett jól. Kár volt, hogy a vendéglátó egység a férfiakat szereti és nem érdekli őket a többi vizető vendég. És menekülőre kényszeríti őket a FIFA miatt (vagy süketségre, ha maradnak)…

Paraszt vagyok, mert leszarom a BL döntőt és mert fontosabbak a barátaim, mint 22 férfi, aki rohangál a gyepen egy irdatlanul túlméretezett nézőtérrel ellátott focipályán.

Szeretek paraszt lenni és tudni, hogy mi és kik a fontosak. 🙂

2 thoughts on “paraszt

  1. Jó volt Veled, veletek csacsogni 🙂 és azért a világmegváltás csak összejött, még ha menekülés is lett a vége.

    *mégegyparaszt*

  2. Nagyon jó érzés az “5 kicsi és lelkes nő” egyikének lenni. A címet büszkén viselem. Ki tudja, talán még egy kitűzőt is csináltatok…. 🙂

Leave a Reply

