return of the Hejs

Visszatertem.

Blogba es Svedbe egyarant.

Utolso percben valo pán-kapkodos pakolassal – dehat egy jo koncert, egy vagy ket jo tarsasag, es egy hosszura nyult szulinap mindent meger.

Meg azt is hogy meg mindig nem aludtam ki magam, mert jo magyar szokashoz hiven minden csoda harom napig tart. A szulinap is.

Holnap folytatodik a dinom danom – az itteni magyar kollegakkal. Utalom/Imadom a szemelyi kultuszomat. Ami meg a repteren is megtalal, ahol becsekkolasnal siman felkoszontenek. Egy mondattal, de akkor is. Jol esik. Ahogy az osszes jokivansag amit kaptam toletek (ezzel kellett volna kezdjem). Koszonom.

Az ut rendben ment – majdnem.

1) Rohadtul nincs az rendben hogy siman vegig alszok (majdnem) egy felszallast!!!! Mikor az az egesznek a lenyege!
2) Termeszetesen ablak mellett ulve vegig felhos idoben utaztunk – zero legifotozas, again. 😦
3) Ezuton koszonet a Chelebinek, vagy barki alkalmazottja az, aki a check in pultban van, es MEGKERDEZI hogy hova adhatja az ulohelyemet, folyosora vagy ablakhoz.
4) Kapja be a káelem, mert ha alszok akkor nem adnak fincsi karamelles kekszet a joarcu legiutaskisero bacsik, pontosabban az az egy.
A szallasom ugyanott van, ahol legutobb voltam, csak a szomszed apartmant kaptam, es hat lam csak lam, meg a multkori wifi is megvan – barkie is legyen, koszonet erte.

Ahogy az orara nezek ma sem lesz bepotolva a hetvegi kialvatlansagom, de erre mar utaltam (3 nap alatt 10 orat aludni repulouttal megspekelve nem finom).

Visszaterek.

Leave a Reply

