PackPara

Hihetetlen modon bepakoltam mindent Dietrichbe, aki remelem ugyanoda erkezik ma este mint en, aki jelenleg beteg vagyok, es ideges, mert ebbe a sz@ros varosban a legkozelebbi ugyeletes patika a “Szondi utca Korut sarkan” van (de legalabb azt a gyogyszert adtak nekem, amit felirtak), es meg egy vizvezetek szerelot is kell varazsoljak a lakasba, mert termeszetesen ami tonkremehet, az ilyenkor megy tonkre. Poor, poor Manka, itt hagyom ot a bajjal…

Es mindjart jon a taxi ertem. áááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Remelem a pizzam hamarabb ideer, jo lenne valamit enni indulas elott.

Drukkoljatok Dietrich-nek es nekem.

One thought on “PackPara

  1. BTW, the title is really inventive. (Hope, you won’t slip into “paramania” too often. 🙂 )

Leave a Reply

